As últimas medidas do bipartido em matéria idiomática começam a activar parte do movimento normalizador. Transcendeu recentemente que o departamento que dirige Marisol López subsidia os grandes cabeçalhos espanhóis que desnormalizam o nosso idioma, apenas por introduzir marginalmente o galego em algumha secçom. No entanto, o jornal de informaçom crítica Novas da Galiza segue excluído de qualquer apoio por 'nom escrever correctamente'. Da ciberirmandade, chamam a enviar correios de protesto às autoridades.
A carta que se utiliza na campanha recorda-lhe aos políticos que o uso do galego na imprensa diária 'nom passa do 8%', o que confirmaria o fracasso da suposta estratégia normalizadora, vintecinco anos depois de se iniciar.
A ciberirmandade declara que 'seguir dando centos de milheiros de euros sem exigir mínimos de galego irrita aos comprometidos com a língua'. Em alusons ao boicote contra o Novas da Galiza, a associaçom manifesta que 'ver como se penaliza outras iniciativas feitas 100% em galego alegando questons de normativas fai sair as cores'.
Podes obter mais informaçom sobre estes activistas polo idioma na rede nesta ligaçom: http://www.ciberirmandade.org/sitio2007/component/option,com_frontpage/Itemid,1/.
Tirado de: http://www.galizalivre.org/index.php?option=com_content&task=view&id=832&Itemid=1
Para enviar prego:
http://www.ciberirmandade.org/sitio2007/component/option,com_obxetivos/task,envioweb/id,95/
Sem comentários:
Enviar um comentário