segunda-feira, 5 de novembro de 2007

Táboa reivindicativa aprovada em Assembleia de Filosofia

REIVINDICAÇÕES UNITÁRIAS PERANTE O EEES

O Espaço Europeu de Educaçom Superior nom é mais ca um mecanismo quantitativo para validar os títulos acadêmicos dos países membros da Uniom Europeia.
O Espaço Europeu de Educaçom Superior nom é de nenhum jeito um sistema para unificar os conteúdos docentes nem os métodos pedagóxicos a nível europeu.
O Espaço Europeu de Educaçom Superior nom tem porquê trazer a mercantilizaçom nem a privatizaçom encuberta das Universidades.
Por isso, com a fim de evitar a reconversom subjacente das universidades que se agocha baixo este nome, e de defender os direitos dxs alunxs do Sistema Universitário Galego (SUG):

ESIGIMOS

Da implantaçom

·1 Que todxs xs alunxs do SUG que o dia que se implante o EEES já tenham iniciado uma titulaçom tenham direito a rematar os seus estudos nessa titulaçom.
·2 Que as titulações anteriores ao EEES se extingam ano a ano, e que nom se poda obrigar a ningum alunx do sistema anterior a volcar os seus créditos ao novo sistema.
·3 Que uma vez extinguido um curso xs alunxs tenham direito a cinco convocatórias mais sem docência das matérias extinguidas.
·4 Que todxs xs aluxs do SUG que tenham cursados 240 créditos duma titulaçom anterior tenham direito ao título de grau, sempre que tivessem aprovado as matérias troncais e obrigatórias da sua titulaçom.
·5 Que todxs xs alunxs do SUG que tenham cursado 300 créditos duma titulaçom anterior tenham direito ao mesmo estatuto que umx alunx que tenha o título de posgrau ou máster, sempre que tivessem aprovado as matérias troncais e obrigatórias da sua titulaçom.
·6 Que uma vez implantado o EEES, todxs xs alunxs do SUG que possuam o título de grau tenham direito a cursar como mínimo o posgrau, sem necessidade de cursar matérias novas do plano novo dos graus.

Da selecçom, dos preços e das bolsas

·7 Que todos os posgraus do SUG sejam a preços públicos.
·8 Que a selecçom de alunxs para cursar o posgrau seja só por critérios acadêmicos.
·9 Que o SUG mantenha um sistema público de bolsas para aquelxs alunxs que nom podam custear os estudos de grau, posgrau e doutoramento, e que desde as universidades públicas galegas nom se incentive nem se promova a posta em marcha de um sistema de créditos bancários para cursar estudos.

Da docência

·10 Que nenhumx professorx do SUG poda receber retribuições adicionais por impartir docência em nenhum posgrau, já que todos serám a preços públicos.
·11 Que se lhe proiba a todxs xs professorxs do SUG impartir docência em posgrus privados se se dá o caso de que a sua universidade tenha posto em marcha um posgrau do mesmo conteúdo.
·12 Que toda a docência de grau, posgrau e doutoramento dxs professorxs do SUG seja incluída nos PODS anuais.
·13 Que se suprima ou que nom entre em vigor o Posgrau Docente, e que se estabeleça outro sistema para que xs alunxs do SUG podam optar às praças docentes do sistema galego de ensino.

Sem comentários: