segunda-feira, 5 de novembro de 2007

Acta do 24 de Outubro de Filosofia

ASSEMBLEIA DE FILOSOFIA
ACTA DA REUNIOM DA QUARTA-FEIRA, DIA 24 DE OUTUBRO.

Assistência: umas 40 pessoas.

1º Fica aprovada a táboa reivindicativa (ver as modificaçons no documento correspondente) perante o Processo de Bolonha. Fala-se de intentar que todxs xs alunxs de Filosofia a assinem e tratar de defendê-la na Junta de Faculdade.

2º Formam-se os seguintes grupos de trabalho:
· Informaçom: tratarám de conseguir informaçom sobre o Processo de Bolonha para elaborar um dossier (é possível colaborar com a gente da Assembleia de Arte, Hª e Geografia). Informa-se de que há disponíveis na fotocopiadora dois livros sobre o Processo de Bolonha.
· Professorado: informarám-se sobre as posturas dxs professorxs face o Processo de Bolonha e saber se estarám dispostxs a aprovar a nossa táboa reivindicativa.
· Representantes: intentará-se contactar com todxs xs Representantes de Alunxs para que "socialicem" o seu posto e que seja gestionado de forma assemblear. Duas pessoas, representantes de alunxs e participantes da Assembleia, defenderám na Junta de Faculdade a táboa reivindicativa. Informam de que também se informarám sobre o Conselho de Biblioteca.
· Um grupo de pessoas fica encarregado de intentar organizar um debate com professorxs sobre a implantaçom do Processo de Bolonha.
Outro grupo está interessado em fazer uma revista.

3º Aprova-se fixar nas quartas-feiras às 19:30 hh, na sala de aulas nº1, as reunions da Assembleia.

4º Comenta-se a da grêve dos CAF.

Sem comentários: